چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 5 نفره 2 اتاقه کچوا مدل ARPENAZ 5.2 F&B

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ 5.2 F&B 5 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 5 نفره اتاق دار کچوا از دیگر چادر کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده توسط شرکت کچوا برای سفر های چند روزه آفرودی به کویر، جنگل و ... می باشد. این محصول با توجه به ساختار بدنه کم حجم در حالت جمع شده با کمترین اشغال فضا قابل حمل می باشد. ویژگی و خصوصیت های بسیار خوبی از جمله داشتن فضای بزرگ در این محصول گنجانده شده تا محلی مناسب برای خواب و استراحت شما فراهم کند.

چادر مسافرتی 5 نفره 2 اتاقه کچوا مدل ARPENAZ 5.2 F&B، نمونه ای از انواع چادر کمپینگ اتاقک دار ضد آب تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. چادر مسافرتی 5 نفره کچوا در واقع از دو اتاقک خواب و یک اتاقک اصلی بزرگ برای کاربرد های مختلف از جمله نشستن، خواب و آشپزی بهره می برد. یک اتاقک خواب دارای ظرفیت 3 نفره و دیگری ظرفیت 2 نفره دارد. همانطور که اشاره کردیم از اتاقک اصلی نیز می توان برای خواب استفاده کرد. از طرفی زیرانداز این قسمت قابل جدا شدن از بدنه اصلی بوده تا برای قرار دادن میز و صندلی نیز مناسب باشد. هر اتاقک دارای درب و پشه بند با زیپ مجزا بوده و همچنین اتاقک اصلی نیز از درب بزرگ با سایه بان کوتاه برخوردار است. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به هواکش های متعدد برای تهویه هوای داخلی و دو پنجره PVC در اتاقک اصلی اشاره کرد.

جنس و متریال بدنه چادر مسافرتی آفرود کچوا از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که متریال سبک با قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کمتر می باشد. جنس بدنه ای که در برابر نفوذ باراش باران و اشعه آفتاب مقاوم بوده از همین رو قابل استفاده در تمامی فصول سال خواهد بود. این متریال در قسمت کف نیز استفاده شده تا از عدم نفوذ رطوبت به داخل آسوده خاطر باشید. در داخل اتاقک های این چادر کمپینگ کچوا آویز چراغ سقفی، آویز مخصوص لباس، جیب های کوچک برای قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده و در نهایت فریم های مقاوم فایبرگلاس برای نصب چادر در نظر گرفته شده است. جهت خرید چادر مسافرتی 5 نفره اتاقک دار کچوا می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس قرار داده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
480 × 370 × 190 سانتی متر
ابعاد اتاقک 3 نفره
210 × 210 × 150 سانتی متر
ابعاد اتاقک 2 نفره
140 × 210 × 150 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
16 کیلوگرم
ضدآب
✅ ❌
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب عصایی به صورت گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای یک اتاقک خواب 3 نفره و یک اتاقک خواب 2 نفره
دارای یک اتاقک اصلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای یک درب بزرگ + سایه بان کوتاه
ساختار دوپوش در قسمت سقف اتاقک اصلی
دارای پشه بند برای درب ها
دارای دو پنجره PVC در اتاقک اصلی
دارای آویز مخصوص لباس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...