چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره بادی کچوا مدل AIR SECONDS 8.4 F&B

از {{model.count}}

QUECHUA AIR SECONDS 8.4 F&B 8 PERSONS inflatabe Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 8 نفره بادی کچوا، از سری چادر مسافرتی اتاق دار تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که دارای بیشترین تعداد اتاقک برای خواب می باشد. این نوع چادر سفری کچوا همانند بسیاری از مدل های دیگر از ساختار راه اندازی خودکار به صورت بادشو بهره برده از همین رو امکان نصب سریع این چادر بزرگ را خواهید داشت.

چادر مسافرتی 8 نفره بادی کچوا مدل AIR SECONDS 8.4 F&B، یکی از بزرگترین چادر کمپ و طبیعت گردی بزرگ تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که می تواند بهترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت جهت سفر های چند روزه باشد. در واقع طراحی چادر بادی کچوا مشابه با مدل های دیگر این برند بوده با این تفاوت که از 4 اتاقک با ظرفیت های 2 نفر خواب بهره می برد. هر اتاقک دارای درب و پشه بند با زیپ مجزا بوده و امکاناتی همچون هواکش برای تهویه اتاقک ها، آویز چراغ سقفی و جیب هایی برای قرار دادن لوازم ضروری دارد. فضای میانی چادر کمپینگ بادی کچوا که تحت عنوان اتاقک اصلی شناخته شده می تواند کاربرد هایی همچون آشپزی، قرار دادن لوازم اضافی هنگام خواب، نشستن، بازی، قرار دادن میز و صندلی و حتی برای خواب داشته باشد. این قسمت زیراندازی با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی دارد. در این فضا شاهد پنجره، هواکش، درب بزرگ با سایه بان کوتاه، آویز چراغ سقفی، آویز لباس و جیب لوازم نیز می باشیم.

مهمترین خصوصیت در تولید چادر مسافرتی آفرودی کچوا متریال و جنس بدنه آن می باشد. پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان متریالی بوده که برای ساخت این محصول استفاده شده است. این متریال قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر نسبت به حالت راه اندازی شده داشته و در برابر نفوذ بارش، اشعه آفتاب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود بنابراین محدودیتی بابت استفاده در فصول مختلف سال نخواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم ساختار نصب این چادر کمپینگ 8 نفر خواب به صورت بادی بوده و دارای ستون های بادشو برای نصب سریع می باشد. برای باد زدن به این ستون ها می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. برای خرید چادر مسافرتی بادی 8 نفره با 4 اتاق کچوا می بایست به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
بادی
ابعاد کلی
740 × 310 × 225 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
147 × 210 × 160 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس میله ها
ترموپلاستیک و پلی استر
وزن
30 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب بادشو
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای چهار اتاقک خواب 2 نفره
دارای یک اتاقک اصلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای یک درب بزرگ + سایه بان کوتاه
دارای پشه بند برای درب ها
دارای پنجره PVC در اتاقک اصلی
دارای آویز مخصوص لباس
قابلیت جدا کردن زیرانداز اتاقک اصلی از بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...