چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره کلمن مدل Octagon

از {{model.count}}

coleman octagon 8 person travel tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 8 نفره کلمن مدل Octagon یکی از حرفه ای ترین و بهترین چادر کمپینگ و آفرودی تولید شده توسط برند کلمن بوده که به عنوان برترین چادر سال شناخته شده است. این محصول می تواند به راحتی تا 8 نفر را به صورت درازکش در خود جای داده و وسیله های مختلفی را در کناره ها یا هر ضلع آن جای دهید از همین رو برای سفر های چند روزه بهترین گزینه خواهد بود.

چادر مسافرتی 8 نفره کلمن مدل اکتاگون، یکی از بهترین و حرفه ای ترین چادر کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده توسط شرکت کلمن بوده که دارای رنگبندی متفاوتی می باشد. این چادر مسافرتی آمریکایی در واقع بهترین گزینه برای سفر های طولانی مدت و کمپ های چند روزه در طبیعت محسوب می شود زیرا که دارای کیفیت ساخت و طول عمر بالایی می باشد. خصوصیت های بسیار خوبی که در تولید و طراحی این محصول پیاده سازی شده، خیال هر مصرف کننده ای را بابت داشتن سرپناهی مطمئن و قابل حمل در مسافرت ها راحت کرده است.

متریال و جنس بدنه استفاده شده در این چادر مسافرتی کلمن از پارچه پلی استر با رویه پلی اورتان بوده که ترکیبی از متریال ضد آب به حساب می آید. پارچه ضخیم و ضد آب این چادر می تواند تا مقدار 2000 میلی متر در برابر بارش باران مقاوم باشد زیرا دارای یک پوشش بیرونی برای عدم نفوذ بارش های مختلف خواهد بود. این متریال در قسمت کف نیز خاصیت ضد آب بودن را داشته اما برای جلوگیری از نفوذ رطوبت بهتر است از یک زیرانداز مطمئن نیز استفاده نمایید.

از ویژگی های کاربردی و مهم در این چادر مسافرتی حرفه ای کلمن می توان به فضای بزرگ داخل بدنه و داشتن درب و پنجره های متعدد برای تهویه بهتر هوا و عمل نورگیری اشاره کرد. یک پارچه مخصوص جداسازی اتاقک داخلی نیز در کنار این چادر قرار داده شده که فضای داخل را به دو قسمت تبدیل می کند. آویز چراغ سقفی، جیب های داخلی برای قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده، داشتن یک زیرانداز کوچک برای قرار دادن در مقابل درب، سایه بان کوچک در قسمت فوقانی درب چادر برای جلوگیری از نفوذ بارش به درز های درب، داشتن رنگبندی و میخ و طناب مخصوص مهار روی زمین از دیگر امکانات این چادر محسوب می شود.

حمل و نقل این چادر دوپوش توسط ساک حمل چرخ دار به طراحی چمدانی صورت گرفته تا جا به جایی آن به دلیل داشتن وزن حدود 21 کیلوگرمی به سادگی صورت گیرد. برای خرید چادر مسافرتی و کمپینگ 8 نفره Octagon کلمن کافیست سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
396 × 396 × 208 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
85 × 30 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
استیل ضد زنگ
وزن
20.7 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد (به صورت چمدانی چرخ دار)
سایر مشخصات
دارای چند پنجره از جنس PVC شفاف
دارای درب بزرگ پایه خور
ساختار مقاوم در برابر وزش باد
جدا کننده اتاقک داخلی و تقسیم به دو اتاقک
ساختار تهویه سازی بسیار خوب
ارتفاع بلند با قابلیت ایستادن در داخل چادر
دارای زیرانداز مخصوص قرار گیری کفش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...