چادر مسافرتی

چادر کمپینگ 4 نفره اتاق دار کچوا مدل ARPENAZ 4.1 Fresh & Black

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ 4.1 Fresh & Black 4 PERSONS bedroom Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کمپینگ 4 نفره اتاق دار کچوا، مدل مشابه از سری چادر مسافرتی و طبیعت گردی آفرودی آرپناز (Arpenaz) بوده که کمی از نظر ابعاد و همچنین طراحی ظاهری با مدل مشابه خود متفاوت می باشد. در واقع از این چادر کمپ کچوا می توان برای سفر های چند روزه در جنگل، کویر و ... استفاده نمود زیرا ویژگی های لازم برای سفر های طولانی مدت از جمله ضد آب بودن و فضای بزرگ را دارد.

چادر کمپینگ 4 نفره اتاق دار کچوا مدل ARPENAZ 4.1 Fresh & Black، از سری چادر مسافرتی اتاقک دار شرکت کچوا بوده که برای سفر های چند روزه آفرودی و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مدل مشابه اما کمی بزرگتر سری ARPENAZ 4.1 ساده بوده که همانند آن از یک اتاقک فرعی در فضای داخلی برخوردار می باشد تا اتاقک اصلی را به دو نیم تقسیم کند. البته اتاقک فرعی ایجاد شده می تواند قابل یکسان سازی با اتاقک اصلی نیز باشد بنابراین می توان روی فضای اصلی چادر که به درب آن نزدیک بوده برای خواب 4 نفر دیگر حساب کرد. بدنه چادر توسط متریالی از ترکیب پلی استر و پلی اورتان ساخته شده که در کنار داشتن وزن سبک و حجم بسیار کم در حالت جمع شده در برابر نفوذ بارش باران و اشعه فرا بنفش آفتاب مقاوم خواهد بود تا برای تمامی فصول سال گزینه مناسبی جهت سفر باشد.

از خصوصیت های کاربردی و مهم در چادر مسافرتی کمپینگ کچوا می توان به آویز چراغ سقفی در هر دو اتاقک، جیب مخصوص قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده، بند مخصوص آویز لباس، دو پنجره از جنس PVC شفاف در اتاقک اصلی و درب ورودی بزرگ اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم ساختار نصب این محصول به صورت عصایی بوده و توسط فریم هایی از جنس فایبرگلاس راه اندازی می شوند. برای استحکام بیشتر در برابر وزش باد می توانید از طناب و میخ های مخصوص جهت مهار روی زمین استفاده کرد. لازم به ذکر است که اتاقک اصلی دارای زیرانداز جداگانه برای ایجاد کفی بوده که به صورت مجزا قابل نصب و استفاده خواهد بود. برای خرید چادر کمپینگ 4 نفره اتاقک دار کچوا کافیست سفارش آنلاین خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
460 × 260 × 190 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 240 × 172 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
10 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل در سقف اتاقک اصلی
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار اتصال میله ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای یک اتاقک در فضای اصلی داخلی
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
امکان یکسان سازی اتاقک فرعی با اتاقک اصلی
دارای 2 پنجره PVC در اتاقک اصلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...