چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی اسنوهاک 3 نفره مدل discovery-3

از {{model.count}}

snow hawk discovery-3 mountaineering tent

تعداد
نوع
4,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 3 نفره اسنوهاک مدل دیسکاوری از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین چادر مسافرتی مخصوص ارتفاعات و سفر های کوهستانی بوده که در کنار کیفیت ساخت بالای خود از قیمت مناسبی برخوردار است. این چادر مسافرتی سه نفره توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده و در رنگبندی مختلف تولید شده و در برابر بارش باران تا 3000 میلی متر مقاوم خواهد بود. محصولی که با ساختار دو پوش و اتصال فریم های گیره خود طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

چادر کوهنوردی اسنوهاک 3 نفره مدل دیسکاوری از پر فروش ترین چادر مسافرتی مخصوص ارتفاع عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های حرفه ای کوهنوردی در شرایط جوی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند دو مدل مشابه خود از ساختار راه اندازی عصایی برخوردار بوده اما روش نصب فریم ها روی بدنه به صورت گیره ای می باشد از همین رو موجب راه اندازی سریع تر و راحت چادر شده است. طراحی این محصول به صورت دو پوش بوده به همین دلیل می تواند در فصول گرم و سرد سال استفاده شود. پوشش اول یا همان بدنه اصلی دارای سقف توری با قابلیت تهویه هوا به عنوان هواکش بوده در حالی که برای فصول سرد و هنگام بارش از پوشش دوم آن استفاده می شود. داخل بدنه اصلی جیب نگهداری لوازم کوچک و پر استفاده و یک گیره مخصوص آویز چراغ سقفی تعبیه شده است.

ابعاد اتاقک اصلی چادر 3 نفره مسافرتی اسنوهاک برابر با (طول: 180 سانتی متر، عرض: 220 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر) بوده به همین دلیل به راحتی تا سه نفر را به صورت درازکش در خود جای می دهد. در صورت استفاده از پوشش دوم دو فضای خالی در مقابل دو درب بدنه ایجاد شده تا ابعاد کلی را به (طول: 290 سانتی متر، عرض: 220 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر) برساند. این دو فضا برای قرار دادن لوازم اضافی و همچنین آشپزی در شرایط جوی بد بسیار کاربردی خواهد بود. بدنه اصلی از پارچه پلی استر و نایلون تولید شده اما پوشش بیرونی علاوه بر این متریال ذکر شده دارای روکش پلی اورتان نیز می باشد به همین دلیل تا مقدار 3000 میلی متر در برابر بارش باران و همچنین اشعه آفتاب مقاوم خواهد بود. این نوع پارچه قابلیت شستشو به صورت دستی و یا توسط ماشین لباس شویی را خواهد داشت. چادر کوهنوردی دو پوش اسنوهاک توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم سبک و ضد زنگ راه اندازی شده و امکان مهار روی زمین را توسط میخ و طناب همراه خود خواهد داشت. برای خرید چادر کوهنوردی اسنوهاک 3 نفره دیسکاوری کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
290 × 220 × 120 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
180 × 220 × 120 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
2.7 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای رنگبندی مختلف
دارای جیب و آویز چراغ سقفی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...