چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی سه نفره کچوا مدل MH100 FRESH & BLACK

از {{model.count}}

QUECHUA MH100 FRESH & BLACK 3 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی و ارتفاع یکی از مهمترین و اصلی ترین لوازم برای طبیعت گردی با کوله گشتی بخصوص در ارتفاعات بوده که در این بین شرکت کچوا اقدام به مدل های متنوع، با کیفیت و مقرون به صرفه ای همچون مدل سه نفره MH100 در سری Fresh & Black کرده است. محصولی که با مقاومت خوب خود در برابر نور آفتاب و بارش های مختلف به یکی از چادر مسافرتی 4 فصل تبدیل شده است.

چادر کوهنوردی سه نفره کچوا مدل MH100 FRESH & BLACK، نمونه ای از سری چادر ارتفاع و کوهنوردی و همچنین طبیعت گردی مقرون به صرفه و با کیفیت ساخت بالا بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار راه اندازی عصایی بوده اما بر خلاف بسیاری از انواع چادر مسافرتی عصایی قدیمی از روش راه اندازی سریع و آسانی برخوردار می باشد. نوع اتصال فریم یا همان میله ها به بدنه اصلی به صورت گیره ای بوده و توسط اهرم های پلاستکی امکان اتصال و جمع شدن را دارند به همین دلیل زمان کمی را برای نصب از شما خواهد گرفت. از ویژگی های دیگر در طراحی چادر کوهنوردی 3 نفره کچوا می توان به ساختار دوپوش و کاملا ضد آب آن اشاره کرد به این صورت که می توانید از بدنه اصلی چادر برای فصول گرما و از پوش دوم برای فصول سرد سال استفاده نمود. در داخل اتاقک یک آویز مخصوص لباس، جیب توری برای قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده، آویز چراغ سقفی، هواکش روی پوش دوم و همچنین محل قرار گیری کفش و صندل در مقابل درب جهت جلوگیری از نفوذ بارش باران و برف اشاره کرد.

جنس بدنه اصلی از پارچه پلی استر با ترکیبی از مش (توری ضخیم) بوده که باعث تهویه هر چه بهتر هوا در اتاقک چادر بخصوص در فصول گرما می شود. این متریال تنها در قسمت کف متفاوت بوده زیرا برای ضد آب شدن این قسمت از متریال پلی اتیلن استفاده شده است. پوش دون این چادر مسافرتی کوهنوردی کچوا از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد به همین جهت می تواند کاملا در برابر بارش باران و یا برف مقاومت لازم را داشته باشد. بدنه و پوش دوم توسط فریم هایی از جنس فایبرگلاس راه اندازی می شوند. این متریال دارای وزن سبک، مقاومت لازم و عدم خمیدگی بوده و از طرفی در صورت وزش باد های شدید توسط میخ و طناب مخصوص همراه چادر به زمین متصل و مهار می شود. برای خرید چادر کوهنوردی سه نفره فِرش اند بلک کچوا می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا مراحل ارسال برای شما تا درب منزل صورت گیرد.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
210 × 195 × 116 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اتیلن
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
4.1 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای آویز چراغ سقفی و لباس
دارای جیب توری داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...