چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی کله گاوی 3 به 4 نفره مدل C2004

از {{model.count}}

pekynew-c2004-3to4-person-mountaineering-tent

تعداد
نوع
4,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 3 به 4 نفره کله گاوی مدل C2004 یکی از پر فروش ترین چادر کوهنوردی و ارتفاع تولید شده توسط برند پکینیو بوده که برای ارتفاعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار بدنه دوپوش، ضد آب بودن بدنه، داشتن انباری در مقابل درب ها و قابلیت تهویه سازی هوا از ویژگی های کاربردی این کالا محسوب می شود.

چادر کوهنوردی 3 به 4 نفره کله گاوی یکی از پر فروش ترین چادر ارتفاع تولید شده توسط برند پکینیو بوده که با توجه به داشتن ابعاد داخلی (طول: 210 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) می تواند 3 الی 4 نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد از همین رو به مدل 3 به 4 نفره معروف می باشد. ابعاد ذکر شده همانطور که اشاره کردیم برای فضای مفید داخل اتاقک بوده اما دو فضای خالی ایجاد شده توسط پوش دوم در مقابل دو درب بدنه باعث ایجاد دو فضای خالی برای انبار کردن لوازم اضافی و یا آشپزی در شرایط جوی نامناسب خواهد شد در نتیجه ابعاد کلی معادل (طول: 360 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) خواهد بود.

جنس و متریال ساخت چادر کوهنوردی کله گاوی از پارچه پلی استر آکسفورد با رویه ضد آب پلی اورتان بوده که می تواند تا مقدار 3000 میلی متر در برابر بارش باران مقاوم باشد. این متریال در قسمت کف نیز به کار برده شده تا شاهد نفوذ آب به داخل نباشیم. پوشش دوم مجزا در این چادر به صورت جداگانه قرار داده شده که در فصول سرد سال می توانید از آن استفاده کنید تا علاوه بر مقاوم شدن چادر برابر نفوذ بارش های مختلف موجب حفظ دما نیز شود.

از ویژگی های کاربردی دیگر در این چادر کوهنوردی ارزان می توان به آویز چراغ سقفی، جیب داخلی برای قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده، میخ و طناب مخصوص مهار چادر روی زمین هنگام وزش باد و همچنین کیف حمل ضد آب مخصوص آن اشاره کرد. برای خرید چادر کوهنوردی کله گاوی 3 به 4 نفره می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
360 × 180 × 130 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 180 × 130 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
3.3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای انباری (آشپزخانه در مقابل درب ها)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...