چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی کچوا 3 نفره مدل MH100 FRESH & BLACK XL

از {{model.count}}

QUECHUA MH100 FRESH & BLACK XL 3 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 3 نفره کچوا مدل MH100 از سری Fresh & Black، از دسته چادر کوهنوردی با ساختار بسیار مقاوم و با کیفیت بوده که فضای خوبی را برای مصرف کنندگان جهت نشستن و دراز کشیدن ایجاد می کند. یکی از مهمترین تفاوت ها در این مدل با مدل مشابه در داشتن فضای خالی ایجاد شده توسط پوش دوم در مقابل درب بوده که به نوبه خود می تواند کاربرد های زیادی را برای مصرف کنندگان داشته باشد.

چادر کوهنوردی کچوا 3 نفره مدل MH100 FRESH & BLACK XL، بزرگترین سایز از سری چادر ارتفاع 3 نفره سری MH100 بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی و ساختاری مشابه با مدل ساده خود داشته و فضای لازم را برای خواب سه نفر در سنین بزرگسال فراهم می کند. طراحی و ساختار بدنه این چادر کچوا به گونه ای بوده که می تواند در تمامی فصول سال از جمله گرما و سرما کاربرد داشته باشد. بدنه اصلی تولید شده از متریال پلی استر و مش جهت تهویه هر چه بهتر هوا در اتاقک بخصوص در فصل گرما به همراه کفی ضد آب پلی اتیلن می باشد. برای استفاده در سرما و در زمان بارش نیز می توانید از پوشش دوم مجزای آن که ترکیبی از پلی استر و پلی اورتان داشته استفاده نمایید. این پوشش در هر 4 گوشه بدنه اصلی چادر متصل شده و حرکتی نخواهد داشت. گرچه در زمان وزش باد های شدید می توانید از طناب و میخ های مخصوص این چادر برای مهار روی زمین استفاده کنید.

همانطور که اشاره کردیم فرق این چادر کوهنوردی دوپوش ایکس لارج با مدل R یا معمولی خود، در داشتن فضای خالی ایجاد شده در مقابل درب توسط پوشش دوم می باشد. این فضا خود توسط یک درب قابل دسترسی از بیرون و حتی از درب اصلی چادر بوده تا به عنوان انبار و یا آشپزخانه استفاده شود. روی دیواره های این قسمت نیز دو پنجره از جنس PVC شفاف تعبیه شده که تنها به عنوان نورگیر کاربرد خواهد داشت. از امکانات درون چادر نیز می توان به جیب توری برای نگهداری لوازم کاربردی کوچک، آویز چراغ سقفی، بند آویز لباس و پشه بند با زیپ مجزا برای درب اصلی اشاره کرد. برای خرید چادر کوهنوردی اتاقک دار 3 نفره کچوا می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
325 × 195 × 116 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 195 × 116 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
5.8 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای آویز چراغ سقفی و لباس
دارای جیب توری داخلی
دارای فضای 1 متری در مقابل درب به عنوان انباری یا آشپزخانه
دارای پنجره PVC در قسمت انباری (آشپزخانه)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...