چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی دو نفره کچوا مدل MH100 FRESH & BLACK

از {{model.count}}

QUECHUA MH100 FRESH & BLACK 2 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی دو نفره کچوا مدل فرش اند بلک از بهترین و مقرون به صرفه ترین چادر مسافرتی ارتفاع کوتاه عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس از برند دیکاتلون کچوا بوده که جهت سفر در ارتفاعات و طبیعت گردی طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول طراحی ای بر پایه مدل MH100 داشته و دارای خاصیت هایی از جمله ضد آب و ضد اشعه بودن می باشد.

چادر کوهنوردی دو نفره کچوا مدل MH100 FRESH & BLACK، از سری چادر کوهنوردی با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب برای سفر های مختلف از جمله طبیعت گردی و ارتفاع نوردی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. چادر ارتفاع 2 نفره کچوا دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله ساختار دوپوش بوده تا با توجه به متریال های به کار برده شده در بدنه اصلی و پوشش بیرونی قابل استفاده در تمامی فصول سال و در دمای مختلف باشد. بدنه اصلی تولید شده از پلی استر و مش یا همان توری بوده که باعث تهویه بسیار خوب اتاقک خواهد شد، از طرفی پوشش بیرونی که خود از ترکیب پلی استر و پلی اورتان ساخته شده می تواند این چادر را کاملا ضد آب کند. پوشش بیرونی در برابر نفوذ گرد و غبار، اشعه آفتاب و ورود حشرات کاملا مقاوم بوده در نتیجه می توان از این محصول در شرایط جوی مختلف و در هر مکان مورد نظری استفاده کرد.

ساختار نصب و راه اندازی چادر کوهنوردی حرفه ای کچوا به شکل عصایی بوده و توسط دو رشته فریم اصلی و یک فریم کوچک شکل می گیرد. این فریم و میله ها تولید شده از متریال فایبرگلاس بوده و در کنار داشتن وزن بسیار سبک از توان و مقاومت بالایی در برابر وزش باد برخوردار خواهند بود. این فریم ها پس از نصب روی بدنه اصلی توسط میخ و طناب های مخصوص خود از قسمت گوشه های بدنه اصلی به زمین متصل شده و مهار می شود. به دلیل اتصالات گیره ای، نیازی به وارد کردن میله ها به حفره های پارچه ای نبوده به همین دلیل زمان نصب این چادر بسیار سریع تر از چادر مسافرتی عصایی معمولی خواهد بود. از دیگر ویژگی های کاربردی در این محصول می توان به جیب توری داخلی، آویز چراغ سقفی، فضای خالی ایجاد شده توسط پوشش دوم در مقابل درب به عنوان محل قرار گیری کفش و صندل و همچنین هواکش های مخصوص روی پوشش بیرونی اشاره نمود. برای خرید چادر کوهنوردی دو نفره کچوا می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
210 × 130 × 107 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اتیلن
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای آویز چراغ سقفی و لباس
دارای جیب توری داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...