چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 2 نفره کچوا مدل MH100 FRESH & BLACK XL

از {{model.count}}

QUECHUA MH100 FRESH & BLACK XL 2 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 2 نفره کچوا مدل MH100 یکی از پر فروش ترین چادر مسافرتی مناسب برای ارتفاعات و سفر های طبیعت گردی بوده که سری XL یا سایز بزرگ FRESH & BLACK محسوب می شود از همین رو از نظر طراحی ظاهری نیز با مدل مشابه خود تفاوت هایی دارد. این چادر به دلیل ساختار عصایی جایگیری بسیار کمتری داشته و به سادگی توسط یک کوله پشتی کوهنوردی قابل حمل خواهد بود.

چادر کوهنوردی 2 نفره کچوا مدل MH100 FRESH & BLACK در واقع سایز بزرگ یا همان XL از سری چادر مسافرتی مخصوص طبیعت گردی و ارتفاعات بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی در مقایسه با قیمت خود بوده به همین دلیل افرادی که تجربه استفاده از محصولات دیکاتلون کچوا را تا کنون داشته اند، از کیفیت ساخت این چادر آگاه می باشند. طراحی و ساختار بدنه همانند مدل مشابه به صورت دوپوش با روش راه اندازی عصایی بوده که در حالت جمع شده حجم بسیار کمی را جهت حمل راحت تر خواهد داشت. بدنه اصلی به دلیل داشتن متریالی از پلی استر و مش (توری) شرایط خوبی برای تهویه هوا در صورت استفاده در فصول گرما فراهم می سازد در حالی که پوشش بیرونی دارای خاصیت کاملا ضد آب و ضد گدرو غبار بوده و از طرفی مقاومت خوبی در برابر اشعه آفتاب خواهد داشت در نتیجه خیال مصرف کنندگان بابت استفاده در فصول سرما نیز راحت خواهد بود.

بدنه اصلی چادر کوهنوردی ضد آب توسط فریم و میله هایی از جنس فایبرگلاس مقاوم راه اندازی می شوند. این فریم ها بر خلاف مدل های قدیمی انواع چادر عصایی توسط گیره های مخصوصی روی بدنه اصلی متصل شده و باعث صرفه جویی در زمان نصب خواهد شد. در هر چهار گوشه چادر محلی برای مهار و اتصال به زمین توسط میخ و طناب مخصوص خود دارد تا در برابر وزش باد های شدید مقاوم باشد. فضای خالی با طول 1 متر ایجاد شده توسط پوشش دوم در مقابل درب چادر باعث ایجاد فضایی برای آشپزی در شرایط جوی بد و همچنین قرار دادن کفش ها و سایر لوازم غیر قابل استفاده در زمان خواب شده است بنابراین این فضا نیز می تواند بسیار کاربردی باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به آویز چراغ سقفی، جیب های توری برای قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده، طناب مخصوص آویز لباس و پنجره های PVC در فضای مخصوص انباری یا آشپزخانه اشاره کرد. برای خرید چادر کوهنوردی 2 نفره کچوا کافیست سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
310 × 130 × 112 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 130 × 112 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آو پلی اورتان
جنس کف
پلی استر
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
4.5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای آویز چراغ سقفی و لباس
دارای جیب توری داخلی
دارای انباری و آشپزخانه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...