استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس با پمپ تصفیه مدل 28211

از {{model.count}}

intex 28211 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری جهت تفریحات آبی و شنا سنین کودکان و بزرگسالان با قابلیت راه اندازی سریع و آسان در حیاط منزل ، ویلا و باغ در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری مدل دیگر از سری استخر پیش ساخته گرد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به همراه پمپ تصفیه در پکیج بسته بندی خود عرضه می شود. استخر گرد اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شدذه (قطر: 366 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی متوسط در میان انواع استخر پیش ساخته گرد اینتکس محسوب می شود. این ابعاد باعث شده تا مقدار 6503 لیتر آب را در درون خود جای دهد بنابراین نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی نیز بسیار کاربرد خواهد داشت از همین رو به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی نیز از این محصول استفاده می شود.

این استخر یک مدل مشابه نیز داشته که تنها تفاوت آن مدل در نداشتن پمپ تصفیه آب خواهد بود. این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده که شامل نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده می باشد. هر دو قسمت بدنه بدون انجام پروسه خاصی به هم متصل شده و راه اندازی می شود. برای احداث استخر پیش ساخته اینتکس می توان به دو روش عمل کرد. نصب توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس و یا راه اندازی به وسیله خود مصرف کنندگان با کمک گرفتن از دفترچه راهنما. در طراحی بدنه اصلی می بایست به دو دریچه آب تعبیه شده روی دیواره استخر اشاره کرد. از طریق این دو دریچه آب می توان انواع پمپ تصفیه را به این استخر متصل کرد. برای تخلیه و تعویض راحت آب نیز می توان از دریچه تخلیه تعبیه شده در قسمت کف استفاده نمود.

جنس و متریال مهمترین ویژگی در تولید استخر پیش ساخته بوده به همین دلیل برای مصرف کنندگان و تولید کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا تعیین کننده طول عمر و کیفیت ساخت یک استخر خواهد بود. بدنه نگهدارنده استخر پیش ساخته ویلا اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی تولید شده است. این نوع متریال در تمامی مدل های استخر پیش ساخته به کار برده شده زیرا ویژگی ها و مزیت هایی زیادی را مانند انعطاف پذیری بالا به همراه دارد از همین رو امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را جهت جا به جایی راحت تر خواهد داشت.

ساختار سه لایه بدنه اصلی باعث شده تا در برابر عواملی مانند فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. البته برای قرار دادن طولانی مدت و چند روزه در برابر نور آفتاب بهتر است از سایه بان برای استخر مورد نظر استفاده نمایید. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که نوعی آلیاژ سبک اما با تحمل وزن بالا می باشد از همین رو وزن بالای آب را به راحتی تحمل خواهند کرد. این نوع آلیاژ کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده در نتیجه طول عمر بالایی خواهد داشت. به منظور ثبت سفارش و خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
6503 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
25.2 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...