شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا بادی 6-3 سال بست وی مدل 32043

از {{model.count}}

bestway 32043 inflatable baby swimming armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا بادی کودک بست وی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی محسوب شده که برای سنین 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای دو دریچه باد برای هر یک از بازوبند های چپ و راست بوده و دو دو رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

بازوبند بادی شنا بست وی مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال، تولید شده در طرح لاک پشت با دو رنگبندی مختلف بوده که جهت استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها عرضه می شود. این محصول در یک پکیج به صورت جفت و با وزن 250 گرمی تولید شده و هر کدام دارای ابعاد 23 در 15 سانتی متر می باشد. هر کدام از بازوبند ها دارای دو دریچه هوا بوده تا در زمان استفاده ایمنی لازم روی آب را فراهم سازد. متریال استفاده شده در آنها از پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و حتی نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. برای خرید بازوبند شنا بادی کودک بست وی می توانید به روش تلفنی، حضوری و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۳ سانتی متر
عرض
۱۵ سانتی متر
وزن
۲۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...