تخت بادی

تخت خواب بادی 2 نفره دوقلو اینتکس مدل 64445

از {{model.count}}

intex 64445 twin 2 person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی 2 نفره دوقلو اینتکس مدل بزرگ از سری تخت بادی با طراحی بدنه متفاوت محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای بدنه دو تکه و به هم متصل شده بوده و توسط یک پمپ باد برقی متصل به خود به راحتی راه اندازی می شود. این پمپ باد قابلیت مکش هوا را با قدرت پمپاژ خواهد داشت. از ویژگی های مهم در این تخت خواب بادی اینتکس می توان به ساختار داخلی فایبرتک و رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کرد.

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل دوقلو یکی از متفاوت ترین تخت بادی تولید شده از نظر ساختار بدنه نسبت به مدل های مشابه بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای مدل یک نفره نیز بوده و با توجه به کیفیت ساخت بسیار خوب خود می تواند جایگزین مقرون به صرفه ای برای انواع تخت خواب فلزی و یا چوبی باشد. همانطور که اشاره کردیم ساختار بدنه اصلی شامل دو تخت با ارتفاع کوتاه و بلند بوده که به هم متصل می باشد از همین رو توسط یک پمپ باد راه اندازی می شوند. پمپ باد برقی تعبیه شده روی دیواره قسمت پایین بدنه علاوه بر راه اندازی سریع این محصول، امکان مکش با و وکیوم کردن آن را فراهم می سازد تا نیازی به تخلیه باد به صورت دستی نباشد. طراحی داخلی فایبرتک و بهره مند بودن از طراحی رویه مواج در راحتی استفاده افراد از این تخت خواب بادی دو نفره بسیار موثر بوده است. این دو ویژگی باعث ایجاد ثبات بالا در قسمت رویه تخت و عبور جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا شده است.

ابعاد تخت خواب بادی دوقلو اینتکس در حالت راه اندازی شده برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. با توجه به این ابعاد و کیفیت بالای بدنه تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی را بابت استفاده از این محصول راحت کرده است. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC بوده که رایج ترین متریال استفاده شده در تولید انواع محصولات بادی به شمار می رود. برای قسمت کف از روکش وینیل و برای رویه و دیواره ها نیز از روکش جیر استفاده شده است از همین رو محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و در کاهش تعریق افراد موثر خواهد بود. در صورتی که از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به درستی از این محصول استفاده کنید تا چند سال به راحتی برای مصرف کننده طول عمر خواهد داشت. گرچه این متریال قابلیت تعمیر داشته بنابراین حالت یک بار مصرف بودن را نخواهد داشت. برای خرید تخت خواب بادی 2 نفره دوقلو اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9.6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دوکاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...