تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری بست وی مدل 43397

از {{model.count}}

bestway 43397 inflatable floating mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری بست وی یکی از مهیج ترین لوازم تفریحی شناور عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان تولید شده است. این محصول دارای رویه مواج بوده تا در زمان استفاده مانع از سر خوردن افراد شود. این کالا از یک محفظه بطری آب برخوردار بوده و توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

تشک بادی استخری بست وی با طرح ساحل یکی از مهیج ترین لوازم تفریحی آبی برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه مشابه با بسیاری از انواع تشک بادی روی آب بوده و از یک محفظه مخصوص بطری یا لیوان بهره مند می باشد. از این محفظه می توان برای قرار دادن لوازم کوچک و کاربردی نیز استفاده نمود. ابعاد تشک روی آب بست وی برابر با (طول: 185 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر) بوده و تا مقدار 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین می توان از این محصول برای سنین مختلف استفاده کرد.

جنس و متریال ساخت تشک استخری بزرگسال از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود بنابراین می توانید در فصل تابستان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کنید. این متریال به قدری منعطف بوده که در ابعاد کوچکی جمع شده از همین رو با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. برای خرید تشک بادی استخری بست وی با طرح ساحل کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۸۵ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
محل قرارگیری بطری و لیوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...