تشک بادی داخل ماشین

تشک صندلی عقب ماشین تیوولی

از {{model.count}}

tivoli car air mattress

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک صندلی عقب ماشین تیوولی این تشک بادی ردیف عقب در رنگبندی مختلف، به همراه پمپ باد فندکی، بالش بادی، ساک حمل، برچسب تعمیرات عرضه میگردد که می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس این تشک بادی ماشین را خریدرای کنید

تشک صندلی عقب ماشین تیوولی یک محصول بسیار کاربردی در هنگام سفر می باشد، با خرید تشک بادی صندلی عقب خودرو به راحتی می توانید در طول سفر خود بر روی آن استراحت کرده و خوابی راحت را در هنگام سفر خود تجربه کنید. ابعاد این تشک بادی داخل ماشین برابر است با 130 سانتی متر طول، 80 سانتی متر عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد و البته به صورت کامل در داخل خودروی سانگ یانگ تیوولی قرار می گیرد.

این تشک بادی داخل ماشین دارای طراحی سه تکه دارد که طرای آن در بین تشک بادی ها بسیار عملکرد بهتری دارد و بدین معنا است که قسمت کف پایی تشک از تشک بادی جدا می باشد و به صورت جداگانه پشت صندلی راننده و صندلی شاگرد قرار میگیرد. این تشک ماشین در رنگ های مختلفی ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید بین رنگ های سرمه ای، مشکی، طوسی و کرم رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. جنس بدنه این تشک صندلی عقب ماشین از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین دارای رویه مواج شکل است که از تعریق شما جلوگیری می کند.

گفتنی است که این تشک داخل ماشین دارای تحمل وزنی برابر با 250 کیلوگرم دارد که این تحمل وزن به شما امکان خوابیدن دو نفر را میدهد. دیواره و قسمت زیرین این محصول از پی وی سی وینیل دولایه ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. شایان ذکر است که از این محصول به عنوان تشک بادی روی آب و یا تشک بادی کودک مورد استفاده قرار میگیرد. در بسته بندی این تشک بادی ردیف عقب ماشین یک عدد ساک حمل، پمپ باد فندکی، برای خرید تشک صندلی عقب ماشین تیوولی می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. 

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...