تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح هالوپینو مدل 43490

از {{model.count}}

bestway 43490 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح هالوپینو مدل 43490 یک تشک بادی استخر بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که از سری محصولات بادب تفریحی آبی شرکت بست وی به شمار می رود. این تشک بادی استخر ارزان تولید شده از وینیل است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را راجع به این محصول مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی طرح هالوپینو مدل 43490 یکی از مدل های جذاب و دوست داشتنی تشک بادی استخر های شرکت بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار می باشد. همانطور که از نام و تصویر این محصول پیداست، این تشک استخر به طرح یک فلفل هالوپینو بوده که از رنگ بدنه قرمز و طرح هایی دیگر برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که این محصول به واسطه همین طراحی زیبا و کیفیت بدنه بسیار عالی، توانست تا فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شود.

از این محصول می توان داخل استخر های سرپوشیده، استخر پیش ساخته، دریا و دریاچه استفاده نمود. تشک بادی استخر طرح فلفل، مناسب برای استفاده تمامی سنین بوده و افراد می توانند از آن برای استراحت بر روی آب و یا آفتاب گرفتن بهره ببرند. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل است. وینیل نام دیگر PVC بوده و دارا مزیت های متعددی می باشد. یکی از آن مزیت ها ضد حساسیت بودن این مواد است. مزیت دیگر آن وزن سبک و دوام بالای آن می باشد. وزن این محصول بسیار سبک بوده و به افراد امکان جابجایی بسیار آسان آن را می دهد.

تحمل وزن این تشک بادی استخر ارزان 90 کیلوگرم بوده، طول آن 195 سانتی متر و عرض آن نیز 99 سانتی متر می باشد. شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب و همینطور اطلاع از قیمت تشک بادی استخر، به وبسایت فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۹۵ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...