تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین رنو تلیسمان

از {{model.count}}

Renault talisman car air mattress

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب خوردو، متفاوت ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در داخل انواع خودرو های سدان، شاسی بلند، کراس و هاچ بک بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول برای خوردو های شرکت رنو از جمله تلیسمان نیز تولید شده و می تواند فضایی راحت و یکدست را در صندلی عقب این خوردو جهت استراحت و خواب ایجاد کند.

تشک بادی صندلی عقب ماشین رنو تلیسمان، یکی از مدل های جدید از سری تشک بادی ماشین عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس در ساختار دو تکه بوده که از رنگبندی مختلفی بهره می برد. این محصول از نظر جنس و متریال مشابه با مدل های با کیفیت دیگر ساخته شده و از متریال اصلی پی وی سی با ساختار دو لایه برخوردار است. جنس بدنه ای که به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع شده تا در کنار وزن سبک خود و داشتن ساک حمل به سادگی حمل شود. این متریال تنها در قسمت رویه خود از روکش جیر یا همان مخمل برخوردار بوده تا فضایی نرم تر را برای استفاده ایجاد کند.

روکش جیر تاثیر بسزایی نسبت به روکش وینیل در کاهش تعریق افراد خواهد داشت. جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و عدم پرش روی آن می تواند باعث افزایش طول عمر این تشک شود، گرچه متریال این تشک قابلیت تعمیر و استفاده مجدد را خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم تشک بادی رنو تلیسمان از ساختار دو تکه برخوردار بوده به این معنی که پایه بادشو و قسمت رویه از هم جدا بوده و هر کدام توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. این موضوع باعث می شود تا از تشک رویه در فضای باز و حتی روی آب استخر ها نیز استفاده نمایید تا در نتیجه کاربرد آن افزایش پیدا کند.

این محصول به همراه خود یک پمپ باد فندکی دو کاره داشته که تنها با برق خودرو کار کرده و در کنار پمپاژ هوا عمل مکش یا وکیوم کردن را نیز انجام خواهد داد. دو عدد بالش بادی و یک چسب تعمیرات، دیگر لوازم همراه این تشک ماشین خواهد بود. برای خرید تشک بادی صندلی عقب تلیسمان می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...