شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تیوپ بادی شنا بست وی طرح تمساح مدل 36108

از {{model.count}}

bestway 36108 aligator inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تیوپ بادی شنا بست وی طرح تمساح مدل 36108 یک حلقه شنا با کیفیت، از سری محصولات بادی شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید و روانه بازار شده است. قطر این تیوپ شنا 119 سانتی متر بوده و جنس بدنه آن نیز از وینیل می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

تیوپ بادی شنا بست وی طرح تمساح مدل 36108 یکی دیگر از محصولات بادی جدید و بسیار با کیفیت شرکت bestway می باشد که تولید سال 2022 این شرکت بوده و از طراحی بسیار زیبا و خاصی برخوردار می باشد. این محصول قابل استفاده در تمامی مکان های آبی بوده و می تواند اوقات فراغت پر از نشاطی را برای افراد رقم بزند. این حلقه شنا ارزان به دلیل طراحی جذاب و کیفیت بدنه بسیار خوب و با دوام، توانسته است تا توجه افراد بسیاری را جلب کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شود.

تیوپ شنا ارزان بست وی، همانطور که از تصاویر آن پیداست، دارای طرح انیمیشنی یک تمساح بوده که برای نوجوانان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول نیز همانند سایر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. این متریال در واقع یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محصولات بادی به شمار رفته که از دوام و کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. این حلقه بادی شنا مناسب برای استفاده نوجوانان و بزرگسالان طراحی و تولید شده است. قطر این محصول 119 سانتی متر بوده و از تحمل وزن بسیار خوبی برخوردار است. وزن بسته بندی این محصول نیز 1.3 کیلوگرم بوده و حمل و جابجایی آن بسیار کار آسانی می باشد. شما می توانید برای خرید تیوپ شنا و مشاهده قیمت حلقه شنا بادی به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه بنمایید.

قطر
۱۱۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای بدنه ضد پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...