تشک بادی روی آب

مبل بادی روی آب شیبدار اینتکس مدل 56861

از {{model.count}}

intex 56861 chair inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها با طراحی بدنه شیبدار جهت آفتاب گرفتن در روی آب همراه با محفظه نگهداری بطری تولید شده به صورت تک رنگ و عرضه توسط نمایندگی اینتکس

مبل بادی روی آب یک نفره اینتکس با ساختار شیبدار یکی از متفاوت ترین تشک بادی روی آب با طراحی مبل بوده که برای تفریحات آبی سنین بزرگسال در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها عرضه شده است. این محصول علاوه بر استفاده روی آب برای استفاده در کنار و در سواحل نیز به منظور آفتاب گرفتن می تواند گزینه کاربردی محسوب شود. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده به صورت شیبدار می باشد از همین روی محلی راحت برای دراز کشیدن ایجاد کرده است.

سطح رویه کاملا به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن از لیز خوردن روی آن جلوگیری کند. روی قسمت نشیمنگاه نیز یک محفظه مخصوص نگهداری بطری تعبیه شده که از آن می توان برای نگهداری اشیای کوچک مانند موبایل نیز استفاده کرد. این کالا توسط یک دریچه باد راه اندازی شده و می توان توسط انواع پمپ باد محصولات بادی آن را باد کرد. ابعاد مبل بادی شناور اینتکس در حالت باد شده برابر با (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال می باشد. طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا به 100 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است.

جنس بدنه و متریال ساخت مبل بادی استخری اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر نور آفتاب ، فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این نوع متریال که رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده در انواع تشک بادی استخری و شناور بوده به دلیل انعطاف پذیری بالای خود امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا در نتیجه در مسافرت ها نیز با کمترین اشغال فضا قابل حمل باشد. 

ویژگی مهم دیگر در این نوع متریال قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن می باشد بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه از بدنه امکان تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم خواهد بود. مبل روی آب اینتکس توسط انواع پمپ باد حتی پمپ باد دستی کوچک نیز قابل راه اندازی بوده که از فروشگاه اینتکس و از قسمت پمپ باد به راحتی فراهم می شود. برای خرید مبل بادی روی آب یک نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
193 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
3.4 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای محفظه نگهدارنده بطری
دارای ساختار بدنه شیبدار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...