مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی پشتی دار پارچه ای مدل MB139

از {{model.count}}

MB 139 bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی پشتی دار پارچه ای محصولی از فروشگاه مستر اینتکس، یکی از پر فروش ترین مبل هپی چیر عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در رنگبندی مختلف تولید می شود. این محصول تکیه گاه های راحت مخصوص کمر و دست را داشته و دارای آستر داخلی برای نگهداری مواد داخلی تشکیل دهنده می باشد.

مبل شنی پشتی دار پارچه ای مدل دیگر از سری مبل راحتی یا هپی چیر 1 نفره بوده که تحت عنوان بین بگ نیز شناخته می شود. این محصول تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس در رنگبندی مختلف و حتی در سایز های متفاوت بوده از همین رو قابل استفاده برای تمامی سنین خواهد بود. ساختار بدنه اصلی بر خلاف مدل های گرد بدون پشتی، دارای تکیه گاه های مخصوص دست و کمر بوده و از طرفی به دلیل راحتی بالای نشیمنگاه فضایی دلپذیر برای نشستن ایجاد می کند در نتیجه بهترین گزینه برای مطالعه، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و ... در فضای بسته و باز خواهد بود.

بر خلاف مدل چرمی، در این مبل شنی یک نفره از پارچه جیر در قسمت بیرونی آن استفاده شده که فضایی نرم و راحت برای نشتن ایجاد می کند. در مدل های پارچه ای یک ویژگی متفاوت وجود دارد که این موضوع مربوط به پارچه آستری به کار برده شده جهت نگهداری مواد داخل بدنه می باشد. این ویژگی باعث می شود تا با خیالی آسوده پارچه بیرونی را با توجه به زیپ تعبیه شده در قسمت کف جدا کرده و توسط ماشین لباس شویی شستشو دهید. همانطور که می دانید سه نوع مواد داخلی برای تولید انواع مبل شنی و هپی چیر استفاده می شود که رایج ترین و مقرون به صرفه ترین آنها یونولیت تفکیک شده می باشد.

گرچه می توانید هنگام سفارش این مبل بین بگ پشتی دار نوع مواد داخلی را با توجه به وجود سه گزینه یونولیت، ابر و الیاف شخصی سازی کنید. از دیگر خصوصیت های بین بگ شنی تکیه گاه دار داشتن جیب های مخصوص نگهداری لوازم کوچک و کاربردی و همچنین دستگیره حمل و جا به جایی آن اشاره کرد. این محصول ابعاد (طول: 80 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) دارد. برای خرید مبل شنی پارچه ای پشتی دار می توانید به صورت حضوری، آنلاین و یا با تماس تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

مبل شنی پشتی دار پارچه ای نمونه ای انواع مبل هپی چیر آماده تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که جهت استفاده تمامی سنین در داخل منزل، محل کار، ویلا و حتی فضای باز منازل شخصی عرضه شده است. این محصول بر خلاف مدل های گرد که با نشستن روی آنها تکیه گاه های دست و کمر شکل گرفته، دارای تکیه گاه های دست و کمر به صورت آماده بوده و دقیقا مشابه با یک مبل چوبی، فلزی و یا مبل بادی می باشد اما ساختار منعطف و حالت پذیری آن به قوت خود باقی مانده است تا مصرف کنندگان راحتی بالایی را تجربه کنند در نتیجه بهترین گزینه برای استفاده به منظور تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، پذیرایی های سطحی و مطالعه خواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

مبل شنی تکیه گاه دار بزرگسال

طراحی و ساختار بدنه مبل شنی

همانطور که اشاره کردیم مبل شنی تکیه گاه دار طراحی بدنه ای مشابه با سایر مبل های دیگر داشته و از پشتی مخصوص کمر و تکیه گاه دست برخوردار است. مهمترین خاصیت این محصول داشتن ویژگی حالت پذیری بوده که موجب جذب بدن افراد در زمان نشستن خواهد شد از همین رو به راحت ترین مبل آماده تبدیل شده است. این خاصیت به دلیل نوع مواد به کار برده شده در داخل بدنه بوده تا در هر زمان استفاده از مبل بین بگ پشتی دار احساس راحتی را داشته باشید. در قسمت فوقانی بدنه نیز یک دستگیره حمل تعبیه شده که برای جا به جایی مبل در مسافت های کوتاه کاربردی خواهد بود.

مبل شنی خانگی جیب دار

جنس بدنه و متریال داخلی مبل شنی

جنس و متریال قسمت بیرونی مبل شنی 1 نفره پشتی دار از پارچه مازراتی جیر بوده که در رنگبندی مختلفی تولید می شود از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. در داخل این پارچه مواد یونولیتی تفکیک شده برای پر شدن آن در نظر گرفته شده است. این مواد خود در داخل یک پارچه آستری تعبیه شده تا امکان دسترسی به مواد داخلی راحت تر باشد.

جنس پارچه بیرونی مبل شنی

پارچه مازراتی یکی از با کیفیت ترین پارچه جیر دو لایه و ضخیم استفاده شده در انواع مبل بین بگ شنی و هپی چیر بوده که دارای قابلیت شستشو می باشد. یک دریچه زیپ دار در قسمت کف این پارچه تعبیه شده که هر بار می توانید به سادگی پوسته بیرونی را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط انواع ماشین لباس شویی شستشو دهید.

متریال مواد داخلی مبل شنی

یونولیت خرد شده و تفکیک شده مواد اصلی تشکیل دهنده این مبل شنی بوده اما می توانید مواد های ترکیبی همچون یونولیت و ابر، یونولیت و الیاف و همچنین ابر و الیاف را در دستور کار تولید قرار دهید. بهترین نوع متریال داخلی، استفاده از الیاف بوده زیرا که ماندگاری و راحتی بسیار بالاتری نسبت به متریال های دیگر در کنار قیمت بالاتر خود فراهم می سازد.

مبل شنی پارچه ای پشتی دار

ابعاد، وزن و سایر مشخصات مبل شنی

ابعاد مبل شنی اینتکس پشتی دار برابر با (طول: 80 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که استفاده از آن را برای تمامی رده های سنی فراهم ساخته است. وزن این محصول برابر با حدود 6 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای یک مبل محسوب می شود. برای خرید مبل شنی پشتی دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۸۰ سانتی متر
عرض
۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل خز دار
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...