چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی سرخپوستی اینتکس مدل 48629

از {{model.count}}

intex 48629 teepee castle baby tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی کودک اینتکس با طرح سرخپوستی یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین چادر بازی تولید شده با ساختار راه اندازی فریمی قابل استفاده در فضای بازو عرضه توسط نمایندگی اینتکس

چادر بازی کودک اینتکس با طرح سرخپوستی یکی از شیک ترین و پر طرفدار ترین انواع چادر بازی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات کودکان در فضای بسته و باز عرضه شده است. چادر بازی کودک در مدل های متفاوتی تا کنون تولید شده که در این میان شرکت اینتکس در دو مدل بادی و فریمی عرضه کرده است این این محصول در میان مدل های فریمی یا همان عصایی قرار می گیرد. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه اصلی مانند یک چادر سرخپوستی بوده که شامل یک بدنه اصلی و چند فریم برای اتصال و نصب می باشد. بدنه اصلی به صورت یکدست طراحی و دوخته شده و خود از یک درب برای ورود و خروج راحت و یک پنچره جهت تهویه بهتر هوا برخوردار است.

ساختار این چادر بازی در قسمت کف به این گونه است که هیچ کفی برای این محصول در نظر نگرفته شده از همین رو در صورت استفاده از آن در فضای باز نیاز به یک زیرانداز خواهد بود. این بدنه توسط فریم هایی جنس فایبرگلاس راه اندازی می شود. این فریم ها از قسمت پایین به صورت مربعی به هم متصل شده و در قسمت فوقانی به یکدیگر می رسند بنابراین استحکام لازم را فراهم می سازند. بدنه اصلی نیز از جنس PVC وینیل ساخته شده که بدنه ای با کیفیت ساخت بالا و بسیار سبک محسوب می شود. این نوع متریال در تمامی انواع چادر بازی کوچک استفاده شده زیرا در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. از طرفی به دلیل انعطاف بالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم خواهد کرد.

این محصول در حالت راه اندازی شده دارای ابعاد (طول: 122 سانتی متر ، عرض: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 157 سانتی متر) بوده که قادر است به راحتی تا دو کودک را در درون خود جای دهد. البته در حالت بسته بندی این ابعاد برابر با (طول:18 سانتی متر ، عرض: 6.5 سانتی متر ، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده تا امکان حمل آن با کمترین اشغال فضا صورت گیرد. جهت خرید چادر بازی سرخپوستی کودک کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
122 سانتی متر
عرض
122 سانتی متر
ارتفاع
157 سانتی متر
وزن
2.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس فریم ها
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
دارای یک درب و یک پنجره
دارای ساختار راه اندازی فریمی
فاقد کفی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...