چادر مسافرتی

چادر مسافرتی بادی اتاق دار کچوا مدل AIR SECONDS 4.2 F&B

از {{model.count}}

QUECHUA AIR SECONDS 4.2 F&B 4 PERSONS inflatable Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی بادی کچوا مدل اتاقک دار یکی از با کیفیت ترین و بهترین چادر کمپینگ برای سفر های چند روزه در تمامی فصول سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول ویژگی های بسیار خوبی از جمله داشتن اتاقک های خواب و اتاقک اصلی و از طرفی قابلیت راه اندازی و جمع شدن سریع می باشد. در ادامه به ویژگی ها و خصوصیت های بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

چادر مسافرتی بادی اتاق دار کچوا مدل AIR SECONDS 4.2 F&B، یکی از بزرگترین چادر مسافرتی دو اتاقه بادی شرکت کچوا محسوب شده که بهترین گزینه برای سفر های دراز مدت به کویر، جنگل و ... محسوب می شود. خصوصیت های مهمی در این چادر کمپینگ بادی کچوا نهفته شده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده در سفر های مختلف با شرایط جوی متفاوت راحت می کند. یکی از این ویژگی ها ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر اشعه آفتاب می باشد. خصوصیتی که به دلیل نوع متریال به کار برده شده در این چادر بوده از همین رو می توانید در 4 فصل سال از این محصول استفاده کنید. پارچه پلی استر با روکش پلی اروتان متریال ساخت این چادر می باشد. این نوع جنس بدنه دارای وزن مناسب و حجم کم در حالت جمع شده بوده تا توسط ساک حمل مخصوص خود با کمترین اشغال فضا حمل شود. معمولا این مدل از چادر سفری برای سفر های آفرود و کمپ های طولانی مدت استفاده می شود.

همانطور که اشاره کردیم چادر بادی مسافرتی اتاقک دار کچوا دارای سه فضای تقسیم شده در داخل بدنه خود بوده که دو اتاقک کناری هر کدام برای خواب دو نفر و اتاقک میانی نیز می تواند به عنوان آشپزخانه، انباری و یا قرار دادن میز و صندلی مورد استفاده قرار بگیرد. هر اتاقک خواب دارای درب و پشه بند با زیپ مجزا بوده و در داخل بدنه آویز چراغ سقفی، آویز مخصوص لباس، جیب های متعدد برای قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده و همچنین هواکش هایی برای تهویه هوا تعبیه شده است. جهت نصب و راه اندازی این چادر می بایست از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. ستون های بادشو در این چادر که از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار بوده، وظیفه برپا کردن این چادر را بدون استفاده از فریم و میله دارد. جهت خرید چادر مسافرتی بادی اتاقک دار کچوا می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
بادی
ابعاد کلی
510 × 280 × 195 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
140 × 260 × 150 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی استر و پلی آمید
جنس میله ها
پلی استر و ترموپلاستیک
وزن
18.5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل در سقف اتاقک اصلی
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب بادشو
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای دو اتاقک خواب و یک اتاقک اصلی میانی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای یک درب بزرگ + 2 پنجره
دارای آویز مخصوص لباس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...