چادر مسافرتی

چادر مسافرتی سه نفره فنری کچوا مدل 2Second Fresh & Black

از {{model.count}}

QUECHUA Seconds 2 Fresh & Black 3 PERSONS POP-UP Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی فنری 3 نفره کچوا، یکی از با کیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین چادر طبیعت گردی با ساختار راه اندازی سریع بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این چادر سفری کچوا ساختار دو پوش سرخود داشته و بهترین گزینه برای استفاده در سه فصل ابتدایی سال محسوب می شود.

چادر مسافرتی سه نفره فنری کچوا مدل 2Second Fresh & Black، یکی از انواع چادر سفری با قابلیت راه اندازی بدون فریم و میله در خانواده چادر فنری کچوا بوده که با ظرفیت 3 نفر خواب خود می تواند گزینه خوبی برای استفاده در سفر های کویر نوردی، جنگل نوردی و ... باشد. در این چادر فریم هایی از جنس فایبرگلاس با انعطاف پذیری بالا در داخل بدنه تعبیه شده که امکان راه اندازی سریع و آسان را به مصرف کنندگان می دهد. بدنه اصلی نیز به صورت دو پوش طراحی شده با این تفاوت که پوش دوم به بدنه اصلی متصل می باشد در نتیجه امکان جدا کردن کامل پوش بیرونی وجود نخواهد داشت اما با این حال می توان حساب ویژه ای روی ضد آب بودن این محصول باز کرد. بدنه اصلی جنسی از پارچه پلی استر با ترکیبی از مش داشته که موجب تهویه پذیری اتاقک می شود. پوش دوم از سه قسمت امکان جریان دادن هوا را نیز فراهم کرده تا تهویه هوا در فصول سرد نیز صورت گیرد.

چادر مسافرتی ضد آب کچوا دارای ابعاد راه اندازی شده 210 در 185 سانتی متر بوده و از طرفی ارتفاع 104 سانتی متری آن باعث شده تا مقدار کمتری در معرض باد باشد. البته در زمان وزش باد می توانید از میخ و طناب مخصوص این چادر برای مهار روی زمین استفاده کنید. از دیگر ویژگی ها و خصوصیت های چادر فنری کچوا می توان به جیب توری در داخل بدنه، آویز چراغ سقفی، سایه بان کوچک مقابل درب و داشتن پشه بند با زیپ مجزا برای درب ورود اشاره نمود. برای خرید چادر مسافرتی فنری 3 نفره کچوا کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
فنری
ابعاد کلی
210 × 185 × 104 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
4.2 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
فریم های سرخود منعطف
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای محل قرار گیری کفش
دارای آویز چراغ سقفی
دارای جیب توری داخل اتاقک
دارای سایه بان کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...