چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 3 نفره فنری کچوا مدل Second 2

از {{model.count}}

QUECHUA Seconds 2 3 PERSONS POP-UP Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 3 نفره فنری کچوا، یکی از پر طرفدار ترین چادر طبیعت گردی برای سه فصل سال ابتدایی سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول ساختار راه اندازی و نصب خودکار را داشته و نیازی به اتصال فریم مجزا نخواهد بود. همانند مدل های عصایی داشتن متریال با کیفیت و ضد آب و از طرفی امکانات داخلی چادر از ویژگی های خاص این محصول به شمار می رود.

چادر مسافرتی 3 نفره فنری کچوا مدل Second 2، از سری چادر مسافرتی فنری تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که برای سفر های طبیعت گردی در مکان های مختلف از جمله جنگل نوردی، کویر نوردی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که اشاره کردیم ساختار راه اندازی و نصب در این محصول به صورت فنری بوده از همین رو دارای فریم و میله هایی از جنس فایبرگلاس منعطف به صورت سرخود می باشد. ساختار فنری باعث می شود تا امکان راه اندازی چند ثانیه ای این چادر و همچنین جمع کردن آن را داشته باشید. بدنه اصلی به صورت دو پوش بوده اما این پوش به بدنه اصلی متصل می باشد. از این اتصال یک فضای کوچک در مقابل درب ایجاد شده که بهترین محلی برای قرار دادن کفش و صندل خواهد بود.

جنس بدنه اصلی و پوشش بیرونی چادر مسافرتی کچوا از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که بهترین و سبک ترین متریال ضد آب برای این چادر به حساب می آید. این نوع جنس بدنه در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم بوده و می تواند تا حدود زیادی در برابر اشعه آفتاب نیز مقاومت لازم را از خود نشان دهد. البته برای تهویه سازی اتاقک یک هواکش روی دیواره و سقف تعبیه شده است. از امکانات درون چادر فنری کچوا می توان به آویز چراغ سقفی و جیب توری برای قرار دادن لوازم پر استفاده و همچنین درب پشه بند دار با زیپ مجزا اشاره کرد. برای خرید چادر مسافرتی فنری 3 نفره کچوا می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
فنری
ابعاد کلی
210 × 180 × 104 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
3.6 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
فریم های سرخود منعطف
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای محل قرار گیری کفش
دارای آویز چراغ سقفی
دارای جیب توری داخل اتاقک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...