چادر مسافرتی

چادر کمپینگ بادی اتاق دار کچوا مدل AIR SECONDS 4.2 POLYCOTON

از {{model.count}}

QUECHUA AIR SECONDS 4.2 POLYCOTON 4 PERSONS inflatable Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کمپینگ بادی دو اتاقه کچوا مدل AIR SECONDS، از قوی ترین و با کیفیت ترین چادر بادی مسافرتی و طبیعت گردی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که علاوه بر داشتن فضای بزرگ جهت سفر های چند روزه دارای ویژگی هایی همچون راه اندازی و جمع شدن آسان و داشتن متریال کاملا ضد آب و ضد اشعه می باشد به همین دلیل در میان بهترین چادر مسافرتی بادی قرار می گیرد.

چادر کمپینگ بادی اتاق دار کچوا مدل AIR SECONDS 4.2 POLYCOTON، متفاوت ترین چادر مسافرتی کمپینگ بادشو تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که از نظر طراحی ستون های بادشو و همچنین متریال به کار برده شده در میان بهترین مدل های ساخته شده قرار می گیرد. این محصول بر خلاف تصور افراد، ساختاری الگو برداری شده از انواع چادر بادی ارتشی داشته که بیشتر از نظر نوع راه اندازی این خصوصیت مشاهده می شود. در واقع ستون های بادشو کاملا مقاوم این محصول باعث شده تا چادر شما با استحکام بالایی نصب شده و در نهایت توسط طناب و میخ های همراه خود به خوبی روی زمین مهار شود از همین رو در برابر وزش باد های شدید نیز مقاوم خواهد بود. با وجود تک پوش بودن بدنه اصلی، مقاومت این بدنه در برابر نفوذ بارش، گرد و غبار و اشعه آفتاب مقاومت لازم را داشته تا با خیالی آسوده در هر فصولی از سال از آن استفاده کنید.

جنس بدنه ترکیبی از پلی استر و پارچه کتان بوده که 30 درصد آن را کتان تشکیل می دهد. استفاده از روکش پلی اورتان برای قسمت رویه و کف نیز کمک شایانی در ضد آب بودن این چادر کرده است به همین دلیل به میزان وزن آن نسبت به انواع چادر کمپینگ و مسافرتی بادی دیگر افزوده است. همانطور که در تصاویر این کالا قابل مشاهده بوده، کیف حمل این چادر بادی کچوا به صورت چمدانی چرخ دار می باشد. ساک حملی مقاوم با قابلیت حمل راحت که نشان دهنده استفاده از این چادر در سفر های چند روزه آفرودی و طبیعت گردی می باشد. از ویژگی های ساختاری بدنه می توان به دو اتاقک خواب کنار هم در فضای داخلی اشاره کرد. این اتاقک ها هر کدام دارای درب و پشه بند مجزا بوده و به راحتی تا دو نفر را به صورت درازکش در خود جای می دهد.

آویز چراغ سقفی، آویز مخصوص لباس، دو پنجره نورگیر در اتاقک اصلی، هواکش های متعدد برای تهویه هوای اتاقک ها در فصول گرما، سایه بان کوتاه در قسمت فوقانی درب و قابلیت جدا کردن زیرانداز اتاقک اصلی از بدنه، خصوصیت های کاربردی قسمت داخل و بیرونی این چادر مسافرتی اتوماتیک بادی کچوا محسوب می شود. برای خرید چادر کمپینگ بادی اتاق دار کچوا می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع
بادی
ابعاد کلی
455 × 305 × 215 سانتی متر
ابعاد هر اتاقک
210 × 140 × 185 سانتی متر
جنس بدنه
70 درصد پلی استر و 30 درصد کتان
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
پلی استر و ترموپلاستیک
وزن
37.3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد (چمدانی چرخ دار)
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب بادشو
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای دو اتاقک خواب و یک اتاقک اصلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای یک درب بزرگ + 2 پنجره
دارای پشه بند برای درب ها
دارای سایه بان برای درب اصلی
دارای آویز مخصوص لباس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...