چادر مسافرتی

چادر کمپینگ بادی 4 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 4.1 F&B

از {{model.count}}

QUECHUA AIR SECONDS 4.1 F&B 4 PERSONS travel Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کمپینگ بادی 4 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 4.1 F&B، مدل سایز بزرگ از سری چادر مسافرتی بادی سری ایر سکندز بوده که جهت سفر های دراز مدت طبیعت گردی و آفرودی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چادر سفری که قابلیت راه اندازی و جمع شدن سریع را داشته، ویژگی های مهم دیگری همچون ضد آب بودن و داشتن اتاقک داخلی برای خواب را نیز دارد.

چادر کمپینگ بادی 4 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 4.1 F&B، یکی از پر طرفدار ترین و سبک ترین چادر مسافرتی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سفر های متفاوت در فصول مختلف سال تولید و ساخته شده است. این محصول بهترین گزینه برای خانواده های کم جمعیت محسوب شده و به دلیل داشتن ساختار اتاقک دار در فضای داخلی، محیط بزرگی را هم برای خواب و هم برای قرار دادن لوازم بیشتر در داخل چادر فراهم ساخته است. اتاقک خواب می تواند به راحتی تا 4 نفر را به صورت درازکش در خود جای داده در حالی که می توانید از اتاقک اصلی نیز برای خواب استفاده کنید. اتاقک اصلی یا بیرونی می تواند برای آشپزی در شرایط بد جوی، به عنوان انبار وسیله های اضافی و همچنین به عنوان محلی جهت قرار دادن میز و صندلی هنگام بارش یا تابش شدید آفتاب کاربرد داشته باشد. لازم به ذکر است که جهت راه اندازی و نصب این چادر بادی کچوا می بایست از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید.

بدنه اصلی و قسمت کف ترکیبی از متریال پلی استر و پلی اورتان بوده که بدنه ای مقاوم در برابر نفوذ بارش و اشعه آفتاب ایجاد کرده است بنابراین در شرایط جوی ناآرام فضایی مطمئن برای خواب و یا نشستن فراهم می کند. این متریال در کنار داشتن ابعاد بزرگ، دارای حجم و وزن کم در حالت جمع شده بوده تا در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود با کمترین اشغال فضا حمل شود. در اتاقک اصلی جیب مخصوص قرار دادن لوازم پر استفاده و کوچک مانند پاور بانک، آویز چراغ سقفی و همچنین در اتاقک اصلی دو پنجره PVC نورگیر و میله ای برای آویز لباس تعبیه شده است. برای استحکام بیشتر چادر کمپینگ مسافرتی بادی در شرایط وزش باد می توانید از طناب و میخ مخصوص آن جهت مهار روی زمین استفاده نمایید. جهت خرید چادر کمپینگ بادی کچوا کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
بادی
ابعاد کلی
480 × 290 × 190 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 280 × 160 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس میله ها
پلی استر و ترموپلاستیک
وزن
15 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل در سقف اتاقک اصلی
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب بادی (فریم بندی بادشو)
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای یک اتاقک در فضای اصلی داخلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه، انبار و یا قرار دادن میز و صندلی)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای 2 پنجره PVC در اتاقک اصلی
دارای سایه بان کوچک مقابل درب
دارای آویز مخصوص لباس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...