چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 2 نفره کچوا مدل MH100 GREY

از {{model.count}}

QUECHUA MH100 GREY 2 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 2 نفره کچوا مدل MH100 GREY یکی از سبک ترین و کوچکترین چادر مسافرتی برای سفر در ارتفاعات وطبیعت گردی با کوله پشتی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این چادر سفری در کنار داشتن حجم و وزن کم دارای خاصیت ضد آب و ضد اشعه آفتاب بوده از همین رو گزینه ای حرفه ای و همچنین مقرون به صرفه از برند دیکاتلون کچوا شناخته می شود.

چادر کوهنوردی 2 نفره کچوا مدل MH100 GREY یکی از پر طرفدار ترین چادر کوهنوردی عصایی تولید شده توسط برند دیکاتلون کچوا بوده که معمولا برای سفر های طولانی مدت با کوله پشتی و همچنین برای ارتفاعات مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد 210 در 130 سانتی متر بوده که به راحتی می تواند دو نفر را در خود به صورت درازکش جای دهد. ساختار بدنه اصلی به صورت دو پوش بوده به همین دلیل هم می تواند برای فصول گرم و هم برای فصول سرد سال استفاده شود. بدنه اصلی دارای هواکش های بزرگ برای تهویه هوای داخلی اتاقک بوده در حالی که پوشش بیرونی کاملا از پلی استر با روکش پلی اورتان ساخته شده است تا در برابر نفوذ باران، برف، اشعه آفتاب و همچنین گرد و غبار مقاومت لازم را داشته باشد. پوشش بیرونی در حفظ دمای داخلی نیز بسیار موثر بوده بنابراین با کوچکترین وسیله گرمایشی نیز می توانید گرمای درون چادر را در مدت زمان مناسبی حفظ کنید.

همانطور که اشاره کردیم ساختار راه اندازی چادر کوهنوردی دو نفره کچوا به صورت عصایی بوده و از دو رشته فریم مجزا برای نصب بهره می برد. این دو رشته فریم کاملا از متریال فایبرگلاس ساخته شده و علاوه بر تحمل فشار ناشی از باد می تواند با توجه به اتصالات گیره ای به سادگی در کوتاه ترین زمان نصب شود. در هر گوشه از بدنه اصلی و پوش دوم چادر محلی برای اتصال و مهار این چادر به زمین در نظر گرفته شده که توسط میخ و طناب مخصوص خود عملی می شود. از دیگر خصوصیت های چادر کوهنوردی ضد آب سبک کچوا می توان به داشتن اهرم اتصال چراغ سقفی، طناب آویز لباس در داخل بدنه، فضای کوچک ایجاد شده توسط پوشش دوم در مقابل درب برای قرار دادن کفش و صندل، جیب توری بزرگ برای قرار دادن وسیله های کاربردی و همچنین پشه بند با زیپ مجزا برای درب اصلی اشاره کرد. برای خرید چادر کوهنوردی 2 نفره کچوا مدل MH100 می توانید با ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
210 × 130 × 107 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اتیلن
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
2.4 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای آویز چراغ سقفی و لباس
دارای جیب توری داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...