چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 3 نفره کچوا مدل MH100 GREY

از {{model.count}}

QUECHUA MH100 GREY 3 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی کچوا 3 نفره مدل MH100 از سری چادر کوهنوردی و ارتفاع با وزن و حجم کم و از طرفی با متریال بسیار با کیفیت بوده که توسط فروشگاه اینتکس با قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به برخی از برند های شناخته تر شده عرضه می شود. این چادر کوهنوردی دوپوش بهترین گزینه برای تمامی فوصل سال به دلیل نوع ساختار بدنه خواهد بود.

چادر کوهنوردی 3 نفره کچوا مدل MH100 GREY، یک چادر ارتفاع و مسافرتی برای طبیعت گردی طولانی مدت بوده که نوع ساخت آن باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این محصول با توجه به داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب به خوبی در ایران جا افتاده و فروش خوبی داشته است. همانطور که قابل مشاهده بوده، ساختار بدنه همانند مدل 2 نفره به صورت دوپوش می باشد. بدنه اصلی از دیواره های پلی استر و توری برخوردار بوده که به تنهایی بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرما خواهد بود اما پوشش بیرونی بر خلاف بدنه اصلی قدرت بالایی در برابر نفوذ بارش و همچنین دارای قدرت بالای حفظ دما خواهد بود تا در نتیجه با خیالی راحت در فصول سرد سال نیز از این چادر کوهنوردی کمجا استفاده نمایید. زمانی که پوشش دوم را روی بدنه اصلی قرار دهید یک فضای کوچک در مقابل درب ایجاد شده تا محلی برای قرار دادن لوازم غیر قابل استفاده در زمان خواب و همچنین کفش و صندل باشد.

چادر کوهنوردی دیکاتلون کچوا از ساختار راه اندازی عصایی بهره برده و توسط میله هایی از جنس فایبرگلاس شکل می گیرد. این میله در کنار وزن سبک مقاومت خوبی نیز داشته و از طرفی توسط میخ و طناب مخصوص خود امکان اتصال و مهار روی زمین (هنگام وزش باد های شدید) را خواهد داشت. همانطور که در مدل 2 نفره جیب توری، آویز چراغ سقفی، بند آویز لباس و پشه بند برای درب اصلی در نظر گرفته شده در مدل 3 نفره نیز شاهد این خصوصیت های پر کاربرد خواهیم بود. یک ساک حمل برای این چادر کوهنوردی ارزان در نظر گرفته شده تا در حجم بسیار کمتری این محصول را حمل کنید. برای خرید چادر کوهنوردی سه نفره کچوا می توانید سفارش آنلاین خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
210 × 195 × 120 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اتیلن
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
3.4 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای آویز چراغ سقفی و لباس
دارای جیب توری داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...