استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل 56949

از {{model.count}}

bestway 56949 above ground frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل گرد، از جدید ترین و پر فروش ترین استخر پیش ساخته پرتابل محسوب شده که با توجه به ابعاد و ظرفیت آب بالای خود برای شنا و تفریحات آبی، آبدرمانی و پرورش ماهی قابل استفاده می باشد. این محصول به همراه لوازم جانبی پر کاربرد از جمله پمپ تصفیه آب فیلتری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی یکی از مقرون به صرفه ترین و جدید ترین استخر پیش ساخته گرد تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بالای 6 سال به منظور تفریحات آبی، آب درمانی، شنا و حتی برای پرورش ماهی عرضه شده است. این محصول همانند دیگر مدل های مشابه خود در ابعاد دیگر تولید شده و دارای دو دریچه آب روی دیواره ها جهت نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف می باشد. اجزای تشکیل دهنده این استخر قابل حمل شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده که هم توسط مصرف کنندگان و هم به وسیله نصاب فروشگاه مستر اینتکس قابل راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای بسیار مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب ایجاد کرده است. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه شکل گرفته و راه اندازی می شود.

استخر پیش ساخته عمیق بست وی قابلیت احداث به صورت توکار و روکار را داشته و به عنوان استخر متحرک و یا استخر ثابت قابل استفاده است. به همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری، یک نردبان و یک درپوش نیز به عنوان مهم ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی قرار داده شده است. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با 427 سانتی متر قطر و 107 سانتی متر ارتفاع بوده و با ظرفیت آب 13030 لیتر می تواند بسیاری از نیاز های افراد را با هزینه مقرون به صرفه تر نسبت به استخر بتنی بر طرف کند. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی می توانید به روش تلفنی، حضوری و یا آنلاین از نمایندگی اینتکس مشاوره گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۴۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
عمق
80 سانتی متر
ظرفیت
13030 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
80 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...