تخت بادی

تخت بادی طبی دو نفره اینتکس مدل 64457

از {{model.count}}

intex 64457 medical two person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی طبی دو نفره اینتکس از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده برای استفاده سنین بزرگسال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این تخت بادی 2 نفره اینتکس علاوه بر افراد عادی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار فایبرتک در داخل بدنه و رویه مواج باعث شده تا خاصیت طبی و ضد تعریق بودن را برای این محصول به همراه داشته باشد. علاوه بر این یک پمپ باد برقی دوکاره متصل به بدنه با قابلیت مکش هوا و یک ساک حمل در کنار این محصول قرار داده شده است.

تخت بادی طبی دو نفره جدید اینتکس از سری تخت خواب بادی با کیفیت و بسیار راحت برای استفاده در منزل به عنوان جایگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل یک نفره خود داشته و تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن متفاوت می باشند. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که به راحتی تا 2 نفر را در خود جای می دهد. با توجه به کیفیت ساخت بالا و متریال قوی، تحمل وزن این محصول به 273 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی را بابت عدم وارد شدن آسیب به تخت راحت کرده است. از ویژگی های کاربردی این تخت بادی 2 نفره اینتکس می توان به پمپ باد برقی متصل به بدنه با قابلیت مکش باد و همچنین داشتن یک ساک حمل مخصوص اشاره کرد.

طراحی و ساختار قسمت رویه به صورت مواج بوده و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان می شود. با توجه به تکنولوژی فایبرتک به کار برده شده در ساختار داخل بدنه، باعث ایجاد ثبات و استحکام بالایی در قسمت رویه شده از همین رو خاصیت طبی بودن را به همراه دارد. جنس بدنه اصلی از متریال پلاستیک PVC بوده که برای قسمت کف از روکش وینیل و برای دیواره ها و بخصوص سطح رویه از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال دارای انعطاف پذیری بالایی بوده تا به راحتی در ابعاد کوچکتری جمع شود. از طرفی داشتن قابلیت تعمیر، این محصول را از حالت یک بار مصرف بودن خارج کرده است. برای خرید تخت بادی طبی دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار فایبرتک
سطح رویه طبی و درمانی
پمپ باد دوکاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...