چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 6 نفره سه اتاقه کچوا مدل ARPENAZ 6.3

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ 6.3 6 PERSONS Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی عصایی سه اتاقه کچوا مدل آرپناز 6.3 یکی از بزرگترین چادر مسافرتی کمپینگ 6 نفره بوده که در واقع برای 6 نفر خواب مورد استفاده قرار می گیرد. این چادر کمپینگ اتاق دار علاوه بر سه اتاقک خواب از یک سالن بزرگ نیز بهره می برد. این کالا خصوصیت های مهمی همچون قابلیت راه اندازی گیره ای فریم ها و ضد آب بودن بدنه را دارد.

چادر مسافرتی 6 نفره سه اتاقه کچوا مدل ARPENAZ 6.3، یکی از بزرگترین چادر کمپینگ مسافرتی اتاقک دار تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که بهترین گزینه برای سفر های طبیعت گردی و آفرودی چند روزه در فصول مختلف سال محسوب می شود. این محصول ساختار راه اندازی بدنه عصایی داشته اما با انواع چادر عصایی ساده موجود در بازار ایران متفاوت می باشد. اتصالات گیره ای در بدنه اصلی باعث شده تا روش نصب عصایی برای شما بیش از پیش ساده تر و سریع تر شود. بدنه اصلی شامل سه اتاقک خواب با ابعاد 210 در 140 سانتی متر بوده و یک سالن بزرگ در قسمت میانی تعبیه شده که می تواند کاربرد های زیادی برای شما داشته باشد. هر اتاقک از درب و پشه بند با زیپ مجزا برخوردار بوده و به دلیل تعبیه کردن هواکش های متعدد، تهویه هوا به خوبی در داخل چادر مسافرتی کچوا صورت خواهد گرفت.

از خصوصیت های کاربردی در طراحی داخلی می توان به آویز چراغ سقفی، آویز مخصوص لباس، جیب های داخلی برای قرار دادن لوازم پر استفاده کوچک، درب اصلی بزرگ با قابلیت تبدیل به سایه بان و همچنین دو پنجره نورگیر PVC در اتاقک اصلی اشاره نمود. هنگام وزش باد می توانید از میخ و طناب همراه این چادر اتاقک دار مسافرتی کچوا برای مهار روی زمین استفاده نمایید. لازم به ذکر است که به دلیل استفاده از متریال پلی استر با روکش پلی اورتان برای ساخت بدنه، این چادر در برابر نفوذ باراش باران و اشعه آفتاب مقاوم خواهد بود. برای خرید چادر مسافرتی اتاق دار کچوا 6 نفره کافیست سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
567 × 525 × 185 سانتی متر
ابعاد هر اتاقک
210 × 140 × 137 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
17 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب عصایی به صورت گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای سه اتاقک خواب و یک اتاقک اصلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای یک درب بزرگ سایه بان شو
دارای پشه بند برای درب ها
دارای آویز مخصوص لباس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...