کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی دو نفره بست وی مدل 75055

از {{model.count}}

bestway 75055 two person inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی دو نفره بست وی مدل 75055، کاناپه بادی 5 کاره بست وی مناسب برای استفاده در داخل منازل، محل کار، ویلا و یا به عنوان تشک ماساژ دارای بدنه ساخته شده از پی وی سی با دوام و ماندگاری برای خرید و قیمت کاناپه بادی دو نفره می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید.

از سری کاناپه بادی های تولید شده توسط برند بست وی می باشد این کاناپه بادی مناسب برای استفاده دو نفره است که دارای ابعادی برابر با 188 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 64 سانتی متر دارد، این کاناپه بادی در حالت عادی به شکل یک مبل دو نفره است که طول آن کمتر از ابعاد ذکر شده است و در صورت نیاز میتوانید این مبل بادی را به شکل یک کاناپه بادی تبدیل کنید با باز کردن نشیمنگاه این محصول به یک تشک بادی دو نفره تبدیل می شود که مناسب برای خوابیدن دو نفر می باشد. رویه این کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. از این کاناپه بادی می توانید در منازل، حیاط خانه و ویلا و یا به عنوان تشک ماساژ استفاده کنید.

این کاناپه بادی به 5 حالت مختلف تغییر شکل میدهد که در شکل های مختلف می توانید از آن استفاده کنید. شکل اول به عنوان مبل بادی دو نفره، شکل دوم به عنوان تشک بادی دو نفره، شکل سوم به عنوان تشک شیب دار، شکل چهارم به عوان تشک تاج دار و شکل آخر به عنوان تخت کودک، با توجه به روش های مختلف گفته شده این محصول دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. برای باد کردن کاناپه بادی دو نفره بست وی می توانید از انواع پمپ باد برقی، دستی استفاده کنید که از نمایندگی اینتکس می توانید آن را خریداری کنید. برای خرید کاناپه بادی پنج کاره بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید.


کاناپه بادی دو نفره بست وی تولید شده در رنگ مشکی، یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که از خاصیت چند کاره بودن بهره می برد. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و حتی فضای باز منازل شخصی بوده و می تواند هم برای نشستن و هم برای دراز کشیدن استفاده شود. این محصول برای بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون، مطالعه، خواب و ماساژ کاربرد خواهد داشت. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت کاناپه بادی بست وی خواهیم پرداخت تا قبل از خرید راهنمای مناسبی برای شما باشد...

کاناپه بادی دو نفره تاشو

طراحی و ساخت کاناپه بادی

همانطور که اشاره کردیم کاناپه بادی 2 نفره بست وی دارای قابلیت چند کاره بوده که دلیل آن استفاده از یک تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی می باشد. این تشک تاشو با وجود اتصال به بدنه اصلی توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی شده که در صورت باز کردن آن، کاناپه مورد نظر را به تشک پشتی دار و یا تخت خواب بادی تبدیل خواهد کرد. ساختار رویه بدنه اصلی نیز به صورت مواج و مشبک در نظر گرفته شده تا اعضای بدن در تماس با خود را پوشش داده و جریان هوا را برای کاهش تعریق عبور دهد. گفتنی است که برای راه اندازی این محصول یک پمپ باد برقی دوکاره همراه کاناپه قرار داده شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد.

جنس و متریال کاناپه بادی

کاناپه بادی تاشو دو نفره بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای ضخیم و با دوام را ایجاد کرده است. این متریال با توجه به روکش طرح چرم به کار برده شده کاملا ضد آب بوده و به سادگی قابل پاک سازی و تمیز کردن می باشد. از مهمترین ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از کاناپه تخت خواب شو اشاره کرد. لازم به ذکر است که در صورت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و استفاده صحیح از آن، طول عمر بالاتری برای شما خواهد داشت، گرچه به دلیل داشتن قابلیت تعمیر خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت خواهد بود.

کاناپه بادی چرمی 2 نفره

ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد راه اندازی شده کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که این ابعاد برای حالت باز شده تشک تاشو و تبدیل کاناپه به تشک می باشد بنابراین در صورت جمع کردن تشک تاشو به داخل، ارتفاع نشیمنگاه از زمین افزایش پیدا کرده و از طول آن کاسته خواهد شد. تحمل وزن کاناپه بادی ضد آب بست وی معادل 250 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این کالا خواهد بود تا افراد سنگین وزن نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند. کاناپه مورد نظر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 7 کیلوگرم عرضه می شود.

در پایان...

کاناپه بادی دو نفره بست وی یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی برای استفاده در منزل و محل کار بوده که به دلیل تبدیل به تشک و تخت می تواند بهترین گزینه برای استراحت های روزمره شما باشد. این کالا در بازه زمانی کوتاهی توسط پمپ باد مجزای خود راه اندازی و جمع شده و به وسیله ساک حمل مخصوص خود در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. برای خرید کاناپه بادی دو نفره بست وی می توانید به روش آنلاین و یا حضوری به نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۶۴ سانتی متر
تحمل وزن
۲۵۰ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس رویه
پی وی سی چرمی
وزن
7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
پمپ باد برقی
ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات
دارای رویه مواج و ضدآب
چندحالته

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...